Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

03 October 2012

Tips2 Kesihatan Zakar Anda

Rawatlah Zakar anda sebaik-baiknya, ikuti 7 cara berikut untuk menjaga agar alat kesayangan isteri anda dapat berfungi dengan baik. Anda bersetubuh, sibuk cari cara bersetubuh, tapi zakar lembik? tak malu ke?.

Zakar besar

7. Berhenti merokok.

Merokok mempercepat pembentukan mendapan-mendapan dalam arteri jantung, maka senang untuk percaya bahawa proses yang sama boleh terjadi pada pembuluh-pembuluh darah yang membekalkan darah ke zakar. Sekarang merokok telah dipandang sebagai faktor utama dalam masalah ereksi dan masalah ini akan mula kelihatan semasa di usia 40 tahun. Jika anda merokok, teruskanlah kerana zakar anda pasti rosak. :P Kesian isteri anda.

Kepada si isteri, jangan marah pada suami jika si dia miliki zakar yang lembik, kerana dahulu kala anda pilih pasangan hidup seorang perokok. Sabar ye. ngee..

6. Kerap Bersukan

Semakin segar tubuh anda, semakin kuat keinginan dan mampu mengadakan hubungan seks yang hebat bersama isteri. Peruntukan masa satu jam untuk bersukan, 3 kali dalam seminggu. Jika anda minat bermain bola, tiada wang untuk beli bola, cukuplah sekadar berlari keliling padang.

5. Kurangkan Makanan Berlemak

Anda pandai memilih pasangan, apatah lagi memilih makanan. Makan buah buahan dan sayuran berlebihan tentunya baik untuk tubuh badan.

4. Kuruskan badan anda!

Badan gemuk menyebabkan panjang zakar anda berkurangan. Cari jalan untuk kurangkan berat badan, langsingkan pinggang dan yang penting jangan sesekali guna alat pemanjang zakar atau makan ubat ubatan tanpa nasihat doktor.

3. Ubat ubatan (Bahaya)

Ratusan ubat dapat memudaratkan tubuh badan. Tanya kepada doktor adakah ubat yang anda ambil akan mendatangkan masalah kelak.

2. Arak / Minuman Keras / Alkohol

Alkohol merosakkan kilang zakar anda.

1. Berhati-hati semasa bersetubuh

Zakar cedera sering menjadi penyebab impotensi. Cedera pada zakar boleh menyebabkan pecahnya dinding berserat yang berfungsi menahan tekanan ketika ereksi terjadi.

Posisi yang paling memungkinkan kecederaan ini terjadi adalah ketika isteri berada di atas, kemungkinan besar zakar dapat terlepas dari vagina. Jadi si isteri perlu berhati-hati semasa memandu.

Sumber Barlisuam

No comments: